Κατερίνα Περιστέρη: Μου απαγόρευσαν την είσοδο στην Αμφίπολη

Πικραμένη και απογοητευμένη από τη συμπεριφορά του Υπουργείου Πολιτισμού δηλώνει η αρχαιολόγος που έγινε γνωστή διεθνώς από τις ανασκαφές της στον τύμβο Καστά στην Αμφίπολη, καθώς, όπως αποκαλύπτει έβαλαν ακόμη και φύλακα για να της απαγορεύσει την είσοδο στο μνημείο!

«Σ’ αυτό το σημείο έφτασε η μικροψυχία τους, να βάλουν τον φύλακα να μου απαγορεύσει την είσοδο, σε ποιον, σε μένα, και πού, στον χώρο που μετρώ εκατοντάδες ξενύχτια», αποκάλυψε μιλώντας στο thessnews.gr.

«Αλλά φυσικά δεν τους πέρασε! Βρήκα τρόπο και μπήκα! Και θα μπαίνω όποτε είναι αναγκαίο! Όχι επειδή αισθάνομαι ότι αυτός ο χώρος μου ανήκει! Δεν ανήκει ούτε σε εμένα ούτε σε οποιονδήποτε άλλον περαστικό, ανήκει στον ελληνισμό! Νομίζω ότι η εικόνα αυτή αποτελεί μία ακόμη ακριβή περιγραφή της κατάντιας στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, στο έδαφος της οποίας κατοικούν άνθρωποι που δεν είναι άξιοι να αναγνωρίσουν προσπάθειες, αγώνες, αγωνίες και επιστημονικές διαδρομές... Θα μου πείτε, αυτό είναι κάτι νέο;», προσθέτει.

Παράλληλα η κυρία Περιστέρη εκφράζει τους φόβους της για το μνημείο. «Εάν δεν γίνουν όλα εκείνα τα απαραίτητα έργα συντήρησης και στερέωσης, τότε το Μνημείο κινδυνεύει να καταστραφεί. Θα πρέπει, χωρίς άλλες καθυστερήσεις να καταστεί επισκέψιμο, ώστε να διασωθεί αλλά και να αναδειχθεί, συμβάλλοντας στην πολιτιστική αναβάθμιση αλλά και στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής», αναφέρει χαρακτηριστικά εξηγώντας ότι καθυστερούν πολύ στο υπουργείο Πολιτισμού οι μελέτες για τα απαραίτητα έργα, τα οποία έχουν ήδη ενταχθεί στις χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ, με απόφαση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Η ίδια, εξαίρει τη συμβολή του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απ. Τζιτζικώστα, αλλά και του ευρωβουλευτή της ΝΔ, Θοδωρή Ζαγοράκη. «Ο κ. Τζιτζικώστας μάς άκουσε και μας στήριξε όταν κανείς άλλος δεν μας πίστευε. Η απόφασή του να εντάξει τα έργα στο ΕΣΠΑ είναι καθοριστικής σημασίας. Ο κ. Ζαγοράκης, τον οποίο θεωρώ πλέον φίλο μου, έφερε εδώ αντιπροσωπεία της Ευρωβουλής, ενώ πίεσε πολλές φορές το Υπουργείο Πολιτισμού και τον ευχαριστώ», λέει.

Κατερίνα Περιστέρη: Μου απαγόρευσαν την είσοδο στην Αμφίπολη Κατερίνα Περιστέρη: Μου απαγόρευσαν την είσοδο στην Αμφίπολη Reviewed by Αρχαία Ελληνικά on Τρίτη, Μαΐου 30, 2017 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.