Σύμφωνα με τα γραφόμενα του εκκλησιαστικού πατέρος Ευσέβιου (260-340 μ.α.χ.χ., επισκόπου Καισαρίας, δηλαδή Παλαιστίνης και κατακρεουργητή των Αιγυπτιακών του Μανεθώνος)
“…επειδή από τη δημιουργία του Αδάμ έως τον Ενωχ, δηλαδή το έτος 1282 από κτίσεως κόσμου, δεν ήταν γνωστός ο αριθμός των ημερών ούτε του μήνα ούτε του έτους, ενώ οι Εγρηγόριοι, αφού κατήλθαν στη Γη κατά το έτος 1000 από κτίσεως κόσμου, συναναστράφηκαν τους ανθρώπους και τους δίδαξαν…”
-Εγρηγόριοι: Η Ελληνική λέξη “εγρηγοροι” αποδιδει την Αραμαϊκη λεξη η οποια στο Βιβλιο του Ενωχ (179) χρησιμοποιειται για να δηλωσει τους αγγελους που εμιχθησαν με τις κορες των ιουδαιων απο την γενια του Καιν (Νεφιλιμ). Απο αυτες τις επιμιξιες αναμεσα στην γενια του Καϊν και την γενια του Σηθ, γεννιωνται τερατα, οι Γιγαντες. Στο ιδιο βιβλιο αναφερεται ο πολεμος αναμεσα στους Ελλοχιμ (τους δημιουργους του κοσμου, δηλαδη τους Θεους) και τους Νεφιλιμ (δηλαδη τους υιους του Σηθ, οπως θα δουμε παρακατω).
-Κατα το λεξικο Σουιδα: Εγρηγοροι, οι αγγελοι. Οι του Σηθ υιοι. Ο Σηθ θεωρειται οτι εφευρε τα εβραϊκα γραμματα και ειπε τα ονοματα των αστερισμων στους πιστους του και για αυτο τον λογο οι ιουδαιοι εκεινης της εποχης τον προσαγορευαν θεο.
Βλεπουμε λοιπον οτι οι λεγομενοι “αγγελοι” (αγγελιοφόροι) που θεωρουνται κατασκευασματα του Θεου του Ισραηλ (του θεου δηλαδη των Εβραιων και των Χριστιανων αργοτερα) λεγονται επισης και “υιοι του Σηθ”.
Ο Σηθ ειναι ο αιγυπτιακος Σεθ που σημαινει κατηγορος, γιατι ο Σεθ εσυρε σε δικη τον Ωρο προσπαθωντας να αποδειξει οτι ειναι δικος του γιος και οχι του Οσιριδος. Ο Σεθ/Σηθ συνομωτησε με τη βοηθεια των υιων του (τους 72 συνομωτες ή αλλιως “αγγελους”) εναντια στον Οσιρη. Στα ελληνικα ο Σεθ/Σηθ ειναι ο Τυφωνας της Γιγαντομαχιας. Η μεταφραση του Σεθ/Σηθ στα εβραϊκα ειναι Σαταν (κατηγορος).
Αφου αγγελοι=υιοι του Θεου (του Ισραηλ) και αγγελοι=υιοι του Σηθ/Σεθ/Σαταν και Σηθ/Σεθ/Σαταν=Τυφωνας
τοτε Θεος (του Ισραηλ)=Σηθ/Σεθ/Σαταν=Τυφωνας
Στην ελληνικη γραμματεια οι Γιγαντες εμφανιζονται ως συμβολα των διασαλευτικων δυναμεων εναντια στο μετρο και την αρμονια. Σε καθε εμμετρη, αρμονικη εννοια (π.χ. θαρρος) αντιστοιχουν δυο ακραιες, υπερβολικες δηλαδη υβριστικες (π.χ. αλαζονεια-δειλια). Για αυτο και οι Γιγαντες χωριστικαν κατοπιν σε σεφιροθικες και κλυφοθικες οψεις, οπως και ο Τυφωνας. Οι δυο οψεις των Γιγαντων ειναι η μια ως χριστιανικα αγγελακια και η αλλη ως χριστιανικα κακοδαιμονακια. Ομοιως ο Τυφωνας που εμφανιζεται ως Αντοναϊ-Γιαχβε απο την μια και Σαταν/Σηθ απο την αλλη.
Αδιασειστο στοιχειο ειναι η καταγωγη των Ισραηλιτων απο τους Υξως, οπως αναφερει και ο Μανεθων. Οι Υξως, βαρβαρο συνοθυλευμα φυλων απο την περιοχη της σημερινης Χαλδαιας εισεβαλλαν στην Αιγυπτο περι τα -1750, οπου προκαλεσαν αιματηρες σφαγες και τρομερα εγκληματα. Οι Υξως ησαν πιστοι του Σεθ και προσπαθησαν να επιβαλλουν την λατρεια του στους Αιγυπτιους, με την προσωνυμια Ατον (Αντοναϊ). Ευγενεις πριγκηπες απο τις αιγυπτιακες Θηβες με την υποστηριξη του ιερατειου του Αμμωνος (Διας) εξεγερθησαν εναντια στους Υξως τους οποιους καταφεραν να εκδιωξουν κατοπιν μεγαλων μαχων. Οσοι απο τους Υξως διεφυγαν, πηγαν στα Σολυμα της Παλαιστινης. Οσοι πιαστηκαν αιχμαλωτοι σταλθηκαν σκλαβοι στα λατομεια ανατολικα του Νειλου. Η νικη των Θηβαιων αποδοθηκε στον θεο Αμμωνα (Δια).
Ενδιαφερουσα σε αυτο το σημειο ειναι η αντιπαραβολη με τον Ελληνικο μυθο της μαχης του Διος με τον Τυφωνα…Και το απιστευτο μενος του Αντοναΐ-Γιαχβε κατα των Αιγυπτιων Φαραω που εφεραν συνηθως τον τιτλο του Ωρου, συμφωνα με τα κειμενα της ΠΔ.
Στην πολυθεϊστικη ιουδαϊκη παραδοση του βορειου βασιλειου (εποχες Βαβυλωνιας αυτοκρατοριας) ο Αντοναϊ-Γιαχβε αρχικα εμφανιζεται ως ενας απο τους θεους και μαλιστα ως ζευγος με καποια αλλη θεοτητα, την Ασεραχ. Οι επιρροες απο το βαβυλωνιο πανθεο αλλα και απο τον ασσυριακο ειναι εμφανεις, ενω απορροφα σταδιακα και στοιχεια απο τον περσικο ζωροαστρισμο. Κατοπιν της καταστροφης της Βαβυλωνας, γινεται ενας ζηλιαρης και παραμελημενος θεος που παραπονιεται (!) στον…περιουσιο λαο του, οτι στους αλλους θεους θυσιαζουν ωραια αγορακια και κοριτσακια ενω σε αυτον ολους τους κουλους, τους αναπηρους, τους κουτσους, τους αρρωστους. Εκφραζει δε τις προτιμησεις του λεγοντας οτι θελει πολυ να του θυσιαζουν ωραια αγορια και αυτουνου. Μετα την Αιγυπτο γινεται ακομη πιο ζηλιαρης απαγορευοντας στους πιστους του να λατρευουν αλλους θεους παρα μονον αυτον. Επισης τους απαγορευει να τον απεικονισουν σε οποιαδηποτε μορφη και δινει τις πρωτες εντολες για καταστροφη βωμων και αγαλματων των εθνικων, στον περιουσιο λαο του. Συχνοτατα αποκαλειται Κυριος και σπανιοτατα θεος στα αρχικα ιουδαϊκα κειμενα.
Ο Πλουταρχος στο “Περι Ισιδος και Οσιριδος” αναφερει:
“ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΤΥΦΩΝΟΣ.”
(Συμφωνα με τους Ησιοδο, Απολλοδωρο, Νοννο κ.α., ο Τυφωνας θεωρειται ο τελευταιος των γηινων Γιγαντων, ο οποιος αντισταθηκε στην ανοδο του Διος στον θρονο του Ολυμπου…). “Ο ΤΥΦΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟ (που εχει παθει), ΤΙΤΑΝΙΚΟ, ΑΛΟΓΟ (ΠΑΡΑΛΟΓΟ) ΚΑΙ ΕΜΠΛΗΚΤΟΝ (απερισκεπτο, αποσυντονισμενο) ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ, ΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ, ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ…ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΗΘ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΦΩΝΑ, ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΕΚΠΗΔΗΣΙ…” [371 Β].
Ο Τυφων δηλαδη ειναι υπαιτιος των σοβαροτερων ψυχοσωματικων διαταραχων…
“Ο ΤΥΦΩΝ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΧΘΕΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΗΘ, ΒΕΒΩΝ ΚΑΙ ΣΜΥ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΑΙΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΔΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΣΧΕΣΗ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.” [376, Α]
Τα πραγματα στην Αιγυπτο φαινονται να εχουν ηρεμησει. Κι ομως…η δευτερη πραξη ξεκινα: ενας τυχοδιωκτης στελνεται να υπηρετησει σε ναο του Οσιριδος για καθαρμο απο φονο που ειχε διαπραξει. Επροκειτο για τον Μσες, αγνωστου πατρος και λοιπων στοιχειων, δηλαδη τον Μωϋση (μσες=παιδι, π.χ. Ρα-Μσες=γιος του Ρα). Ο Μωϋσης με τη συνεργασια καταλοιπων του τυφωνικου ιερατειου των Υξως πειθει τους σκλαβους Υξως να εξεγερθουν εναντια στον Φαραω (εικαζεται οτι ηταν ο Ραμσης Β’). Ξεκιναει μια δευτερη περιοδος αιματηρων ταραχων στην Αιγυπτο, για την οποια ο Μανεθων γραφει χαρακτηριστικα οτι “εκανε τα εγκληματα της πρωτης εισβολης να φανταζουν ασημαντα”. Ο Φαραω δινει την αδεια του να παρει ο Μσες τους εναπομειναντες Υξως και να εγκαταλειψουν την Αιγυπτο, αλλα ο Μσες προχωρα για την πολη Αβαρις, πολη που ειχαν ιδρυσει οι Υξως και κυριο κεντρο λατρειας του Σεθ, οπου περιμενε στρατιωτικη βοηθεια απο “Σολυμιτες βασιλεις”. Τελικα οι Αιγυπτιοι με την βοηθεια Αιθιοπων συμμαχων τους, πετυχαινουν για δευτερη φορα να εκδιωξουν τους Υξως απο την Αιγυπτο.
Οι ιδιοι οι Εβραιοι-Ιουδαιοι διατεινονται:
“ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ EΠΤΑ ΜΕΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΦΥΓΗ ΤΟΥ ΤΥΦΩΝΟΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΚΑΙ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΣΩΘΗΚΕ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΑΝΕΜΙΞΑΝ ΙΟΥΔΑΪΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ”[363 C,D]
Και για να μην ξεχνιομαστε, ο λεγομενος κατακλυσμος “του νωε” ειναι απλα η οικειοποιηθεισα και παρεφθαρμενη εκδοχη του ελληνικου μυθου του Δευκαλιωνος, που με την βοηθεια του Προμηθεως και της Αθηνας κατασκευαζει ενα πλοιο-κιβωτο για να προφυλαχθει απο τον επερχομενο κατακλυσμο, που ο Διας ειχε αποφασισει για να καταστρεψει το χαλκινο γενος των θνητων. Τον μυθο αναφερει ο Ησιοδος και ειναι κατα πολυ προγενεστερος των εβραϊκων γραφων που μιλουνε για τον “νωε”. Για τον μυθο του Σηθ/Σεθ γραφει ο Πλουταρχος στο “Περι Ισιδος και Οσιριδος” συγγραμα του.
Πηγή: clubs.pathfinder.gr/IDEOGRAFHMATA, diadrastika
Δεν υπάρχουν σχόλια: